גלויה / אספרסו בר ביסטרו, חוף מנדרין

סניף לקונצפט חדש: אספרסו בר ביסטרו, מלון מנדרין, חוף הצוק, יולי 2008. עיצוב פנים: אדריכלית קרן מאייר.

בית קפה במתכונת הכוללת תפריט של מנות חמות לצד תפריט יין ואלכוהול. העיצוב מכיל מרכיבים המתאימים ל"קוז'ואל דיינינג": גג ורצפת עץ דק בהירה וגרומה, רהיטים קלילים מרטאן ומשאב מנצח שקשה להעפיל עליו - נוף של ים. בסניף גם פינות הסבה אלגנטיות יותר, עם כורסאות עור רכות וצבעוניות שחורה ולבנה (אלכס מייטליס עשה בה שימוש מצויין בעיצוב הסניפים הקודמים של הרשת). עלות ההקמה של כל ביסטרו כ-500 אלף דולר. רשת אספרסו בר בת 16 שנה והיא מונה תשע נקודות, מחזור מכירותיה השנתי הוא כ-32.5 מיליון שקל. נורית רוה, הבעלים והמנכ"ל של הרשת, מגדירה את החזון "כרשת בתי קפה בוטיקית, שמשלבת סטנדרטים רשתיים עם מאפיינים לוקאליים של בית קפה וביסטרו שכונתי".



רפאל אלדר
      גלויה / אספרסו בר ביסטרו, חוף מנדרין

צילומים: כפיר חרבי

גלויה / אספרסו בר ביסטרו, חוף מנדרין



גלויה / אספרסו בר ביסטרו, חוף מנדרין



גלויה / אספרסו בר ביסטרו, חוף מנדרין



גלויה / אספרסו בר ביסטרו, חוף מנדרין



גלויה / אספרסו בר ביסטרו, חוף מנדרין



גלויה / אספרסו בר ביסטרו, חוף מנדרין